Gasbilen har återigen uppdaterat sin sida med gaspriser, skedde 081201. Nu sker det med kortare intervaller än 1 vecka. Utmärkt!
Eftersom denna sida är heltäckande för Sverige och uppdateras så pass ofta, så är den bättre än den engelskspråkiga CNG-sidan. Dessutom framgår vilka stationer som har biogas resp naturgas. Jag tycker forumets startsida borde ha en hänvisning till gasbilens fordonsgasprissida.
Jättebra att detta står i länklistan. Men kanske vore det bra att det även på startsidan, under rubriken "Diskussioner i fokus", finns en hänvisning till Gasbilens lista över fordonsgaspriser. Visserligen är det inte någon direkt diskussion, men jag tänker att det är bra att flagga för denna sida redan på startsidan. Ett annat alternativ är att redan på startsidan flagga för en del bra länkar.
Hmm.. vad är det för sida ni pratar om? Länk?
edit: hittade nu... www.gasbilen.se
Den engelskspråkiga sidan uppdateras ju inte pga att folk som använder sidan inte skriver in några priser.. Så det är ju besökarnas fel.. Jag fyller alltid i priset på sidan där jag varit o tankat..
edit2: håller nu på att uppdatera cngprices.com med priserna från gasbilen.. särskilt de ställen som inte har något pris alls.. cngprices sidan är smidig för att man ser allt på googlemaps karta... man får bättre översikt tycker jag.. Men bra med gasbilen.se som är enda sidan jag vet som uppdaterar priserna för ALLA sveriges stationer regelbundet
Last edited by taz on 2008-12-06, 11:53, edited 3 times in total.